CCV pinautomaten en transactie verwerking

CCV is een bedrijf die door De Nederlandse Bank gecertificeerd is. Dit betekent dat ze voldoen aan alle regels en voorwaarden om pintransacties veilig te verwerken.

Speciaal voor de horeca hebben klanten bij CCV de mogelijkheid om de boekingsperioden af te stemmen op de openingstijden. Normaal gesproken loopt de boekingsperiode van 10:00 uur tot 22:00 uur. Transacties na deze tijd worden volgende dag pas verwerkt. Let wel dat transacties op vrijdag, zaterdag en zondag pas op maandag zichtbaar zijn (met uitzondering van ING bank).

Als uw zaak later open blijft dan 22:00 uur, dan kunt u de boekingsperiode verschuiven tot bijvoorbeeld 23:00 uur. Daarnaast behoudt u altijd overzicht, omdat u dag-, week- of maandrapportages ontvangt per e-mail.

Als lid van VCHO betaalt u lagere transactiekosten. Daarnaast ontvangt u tevens:

  • 15% korting op de aanschaf van pinautomaten op onderstaand vermelde prijzen en 
  • 10% korting op het servicepakket. 

Klik voor alle tarieven over CCV producten en service. 

Als u gebruik wilt maken van de korting bij CCV, dient u verschillende formulieren in te vullen:

Payment Facilitator contract 3.1 – VCHO: dit formulier dient u altijd in te vullen als u gebruik wilt gaan maken van de diensten van CCV.

Aanmelden extra betaalautomaat 3.0: dit formulier kunt u invullen als u een extra betaalautomaat wil bestellen.

158 Orderformulier CCV Smart & CCV Budget: dit formulier kunt u invullen als u een standaard pinapparaat wilt bestellen (met kabel).

159 Orderformulier CCV Mobile: dit formulier kunt u invullen als u een mobiel pinapparaat wilt bestellen (draadloos).

Als u wilt wijzigingen aan te brengen…

Addendum bij Payment Facilitator contract: dit formulier kunt u invullen als u extra diensten wilt bestellen of gegevens wilt wijzigen.

Doorlopende machtiging SEPA & Wijzigingsformulier Bankrekeningnummer voor uw facturen: dit formulier moet u altijd invullen als u gebruik wilt maken van deze CCV pin leverancier of u wilt bankrekening informatie voor uw facturen te wijzigen. 

Als u wilt beëindigen….

Payment Facilitator contract – Beëindiging: dit formulier kunt u invullen als u het contract wilt beëindigen of een betaalautomaat wilt afmelden.

Voorwarden

Aanvullende Algemene Voorwaarden CCV: deze documenten kunt u zelf in uw administratie bewaren.

Algemene Voorwaarden: dit zijn algemene voorwaarden van CCV, deze documenten kunt u zelf in uw administratie bewaren

Het ingevulde formulier kunt u mailen naar info@vcho.nl.
Naast bovenstaand aanvraagformulier dient u ook het volgende mee te sturen: 

  • kopie van legitimatie;
  • kopie van KvK uittreksel (niet ouder dan 3 maanden);
  • kopie van bankafschrift (niet ouder dan 1 maand).

Vervolgens zal CCV een acceptatieovereenkomst opstellen en deze mailen we aan u door. Na het tekenen van deze overeenkomst zal de korting pas ingaan.

Let op!

Wanneer u een huurcontract van pinautomaten heeft altijd eerst overleggen of het mogelijk is om van dit leden voordeel gebruik te kunnen maken.

Voor meer informatie over de ledenvoordeel:  neem contact met ons op via 020-3458202 of info@vcho.nl.